Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sofia Tjernberg - 27 mars 2009 23:55

Idag har jag egentligen inget viktigt att säga. Var nog ett tag sen jag hade det. Har bara varit på hemmaplan idag, filat på arbetet och lämnat in det samt ikväll bara slappat. Jag och Christoffer såg nyss klart en film.. Role Models. den måste ses... Haha har ni sett Superbad? ni vet McLovin... Han är med, say no more.


Imorgon fm ska jag till gymmet och bränna bort allt godis från idag. Sen ska jag och Nathalie umgås lite innan det blir Olearys hela kvällen tillsammans med Domarklubben. Sverige - Portugal imorgon som sagt. Hur tråkigt ska det bli? Jag förväntar mig inte direkt någon rolig match- Zlatan är ju inte med. Alltså sorry alla Rosenberg-Henke-Elmander fans men anfallet är under all kritik. Sverige har världens tråkigaste lag, ingen offensiv överhuvudtaget. Tycker det börjar bli dags för en förändring! VaD sägs om Goitom istället för Rosenberg? Kan knappast bli sämre än det är nu :)

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards