Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Sofia Tjernberg - 20 mars 2009 21:19

När jag vaknade i fredags morse halv sju mådde jag sådär... Men jag var tvungen att åka in til stan och till sjukgymnasten där jag hade tid halv nio. Efter det tränade jag lite och tog mig därfefter in till stan för att träffa Vicke.

Så härligt att träffa henne, händer allt för sällan nu när hon bor i sthlm. Vi fikade på house of bagels och satt o pratade jättelänge, och gick lite på stan därefter.

 Var egentligen meningen att jag skulle stanna hemma medan Christoffer åkte till sin pappa men eftersom katten löpte amok där hemma så kände jag att lite lugn och ro var allt jag behövde denna helg, så blev tvungen att följa med. Började må kasst på kvällen och någonstans efter lets dance somnade jag, usch hatar att må dåligt. Att värmen inte fungerade bidrog nog till att jag mådde ännu mindre som en prins under lördagen...

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards