Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sofia Tjernberg - 14 mars 2009 22:24

Idag har jag och christoffer haft en heldag i malmö tillsmmans. Vi har vatt på IKEA, gått på stan, ätit lunch på olearys och kollat på united - liverpool, svedala outlet, och framförallt: hälsat på min älskade Muffins.

Shit jag har saknad henne varje sekund sedan jag sålde henne, Det är verkligen MIN häst för alltid. Red dressyr i paddocken och det gick fruktansvärt bra, kändes precis som för 4 år sedan. Det är äkta kärlek, en livsstil helt enkelt! Önskar att jag kunde hälsa på henne varje dag.


Ja och matchen nu då, då var det kross igen. 4-1 till LFC mot united borta. Det säger en hel del, synd att ligan är avgjord redan. Fy fan vilket lag alltså, så gött att tysta ner den killen som satt bakom oss.


och nu till det sista innan vi lägger oss för att kolla film. SKA ALDRIG MER SE MELODIFESTIVALEN. Herregud det är fiasko, ingen fattade vad som hände, allra minst artisterna och jag. Herregud skicka ett normalt jävla bidrag från Sverige, inte för att vi vinner men ändå. Vi får skaffa fler grannländer om detta ska gå hem. typ en sisådär 50 st till.


nu blir det film: kandidaten, såg ena halvan igår, den var faktiskt bra även om den var dansk :) kan rekommenderas.


adjö

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards