Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sofia Tjernberg - 11 mars 2009 19:23

Imorse hade vi redovisning av vårt grupparbete i marknadsföring. Vi har gjort ett arbete på ca 36 sidor med en jämförelse av 3 mäklarföretag och deras marknadsföring. det har varit ett väldigt intressant arbete men det har även tagit mycket tid och ork. Vi fick mycket beröm för år redovisningsmetod, det var bara vi som använde oss av denna. Det känns roligt. Men samtidigt synd att tiden med min goa grupp är över.


Vi stannade kvar på skolan efter redovisningarna och åt lunch tillsamamns och avslutade därefter eftermiddagen med att läsa igenom allt och ändra lite småsaker.


Jag drog mig hemåt Kristianstad vid halv sextiden för att hinna träna på Friskis innan jag och christoffer skulle va. Jag ville inte missa för mycket av CL heller. Efter middagen blev det fotboll, sg lite av Arsenal och lite av united för att avsluta med Arsenal igen. Haha det är så typiskt att dom ska klara sig vidare på straffar, Roma borde avgjort detta tidigare. Kan bero på en orsak, Roma har världens sämsta målvakt vad gäller straffar. Jag förstår inte hur han tänker när han slänger sig så tidigt exakt varje gång. På ett sätt är det roligt att Arsenal går vidare, det visar på att Premier League är världens bästa liga, men hade varit bättre för Liverpool om Roma gått vidare. De hade varit en bättre motståndare för Liverpool. Men nu är det som det är.


Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards