Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Sofia Tjernberg - 5 mars 2009 22:51

Idag och hela veckan för den delen har det varit grupparbete i marknadsföring för min del. Det är väldigt mycket att göra på kort tid och redovisningen är nästa vecka. DOCK är det inte bara mycket att göra och lära sig, det är så roligt att jobba med sina närmsta vänner i klassen. Det är alltid något roligt som händer, inte minst när emelie är med i leken. På ett sätt blir det tråkigt när detta arbetet är över, vi har verkligen en toppengrupp! Men för närvarande är det massor av arbete kvar och närmast imorgon blir det en fortsättning. Imorgon ska jag även till sportmed och så passar jag på att gå över till friskis o svettis och köpa ett kvartalskort . Ska börja rehabträna nu har jag bestämt!

Godnatt på er!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards