Alla inlägg under juli 2008

Av Sofia Tjernberg - 31 juli 2008 16:53

Semestern blev inte som jag tänkt mig. Jag skulle umgås med min älskling i två veckor och bara ta det lugnt och njuta av livet. Istället så slutade det med att jag blev riktigt kass på torsdagen och sov på toaletten den natten. Det blev sjukhusbesök dagen efter, jag visste att det inte var vanlig matförgiftning. På något sätt hade jag fått en infektion i tarmen som gjorde att jag mådde extremt illa och hade fruktansvärt ont i magen. Utan att överdriva så ville jag bara försvinna från jordens yta, har aldrig mått så dåligt.

Till en början lät det som att det skulle gå över på någon dag men på natten kom komplikationer och jag fick åka akut med ambulans till ett annat sjukhus där jag fick ligga EN HEL VECKA, stilla i en säng. Jag hade aldrig klarat mig utan Christoffer som verkligen visade att han är världens bästa pojkvän, också hans underbara mamma Anna som var så hjälpsam- och inte minst min ipod! Vet inte hur många That 70´s show och Las Vegas avsnitt jag såg under den veckan...

Av Sofia Tjernberg - 30 juli 2008 16:39

Jag tror aldrig jag fått en sådan chock när jag stigit ut ur ett flygplan, det var 40 grader i skuggan när vi landade. Varmt-? -Ja det kan man ju tycka. När vi kommit fram till hotellet och fick se hur underbart fint där var ville vi bara slänga på bikinin och kasta oss i poolen, och så fick det bli. Helt underbart, allt var perfekt i just det ögonblicket! Rummet var perfekt, med utsikt mot poolen och alldeles perfekt... Det märktes att hotellet var byggt 2006. Detta skulle bli en perfekt semester med perfekt hotell, perfekt sällskap, perfekt väder och all inclusive (får äta och dricka hur mkt man vill).

Sen kom torsdagen...

Av Sofia Tjernberg - 30 juli 2008 16:03

Idag börjar vår underbara semester i Turkiet- 2 veckor avslappning i Side med Christoffer och hans familj.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards