Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Sofia Tjernberg - 7 mars 2009 23:32

Jaha idag har jag äntligen gjort lite nytta på träningsfronten. Har löst träningskort på friskis och svettis i stan. Tänkte börja cykla lite lätt och träna överkroppen tills dess att jag kan börja löpträna. Jag längtar så himla mycket till att få börja döma och spela matcher igen.

Idag har för övrigt inte hänt så mycket, hörde att kdff fick storstryk mot åsums juniorer med hela 13-0 ! Den är sjuk... Dömde ju denna matchen i Åsum förra året, minns inte riktigt hur den slutade men tror det blev 2-1 till Åsum (minns att basse gjorde ett riktigt turmål). Det var en jämn match och åsum hade då inte ett toppenbra lag. NU måste dem ha en riktigt bra årgång eller så var kdff verkligen inte i slag. Det kändes innan som att kdff har ett riktigt intressant lag ch jag hoppas det stämmer. Det kanske inte var deras dag bara... Vill verkligen att kdff etablerar sig i damallsvenskan, det behövs för damfotbollen i kristianstad! Det var en liten lokalkändis som dömde matchen, ger honom en bild nedan. Trots hans tappra försök att hjälpa kdff med att göra ett mål så sprack aldrig nollan :(


Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards