Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Sofia Tjernberg - 28 januari 2009 20:45

Idag har varit en skolfri dag, hemstudier (?). Haha.  Har slappat, varit hos tandläkaren, klippt fidde och Affe samt hälsat på Alex och hennes nya hamster.


Haha det är så roligt att Alex har skaffat en liten dvärghamster, hon var glad och stolt som ett litet barn när hon visade upp sin ALVIN! Ja nog kom namnet från "Alvin och gänget".... Man känner ju alex...

Haha nej det var en liten och livlig krabat som får mycket uppmärksamhet  nu hemma hos familjen Björk - Pettersson. Happy tycker nog lite synd om sig själv..


Ja och så klippte jag ju Fidde och Affe. Affe är ju som sagts innan ett riktigt original, han är, ball, egen, rolig, ja go´helt enkelt. Alex fattar inte hur ball pappa hon har haha :) Jag tror faktiskt han blev nöjd med nya frillan, även om han säkert var nervös innan.


Imorgon är det skola igen, upp halv sex alltså. Jag blir deppad av det. Dock inte lika deppad som jag är över att min ljumske inte blir bra. jag behöver verkligen träna, och jag VILL verkligen, jag har mer motivation än någonsin- så händer detta. fan.


Vi hörs, adiós!!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards