Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Sofia Tjernberg - 16 januari 2009 22:16

Hej alla. Idag är första dagen på helgen och för er som inte vet vad ni ska göra så ska jag tipsa er om en superbra film!

Jag och Christoffer låg och kollade på "Taken" för några dagar sen och efter att ha legat på helspänn exakt hela filmen så kom jag fram till att det var en av de bästa filmerna jag sett. Spännande hela filmen igenom, exakt hela. Samt med en story som verkligen rörde mig, verkligheten ser ju ut så idag.


Så... NI MÅSTE SE DEN! jag lovar ni kommer inte ångra det.


------------


Ikväll är det ju fredag vilket även betyder Let´s dance. Förra veckan såg jag inte rogrammet eftersom vi firade Simon, men jag hann se Mogge Alling och han ägde. Vickade på höfterna som ingen annan och med en sån inlevelse!

Mange "Biffen" Samuelsson var också bra, fin hållning.


Ikväll i alla fall får jag säga att Kitty var sämst och haha även om jag gillar dessa snubbarna, så var Hasse och Carl Jan (CJ) inte så bra. MEN det är alltid roligt med några riktiga orginal i programmet så jag hoppas dom får vara kvar. Det blir nog Kitty som ryker.


----------------


I helgen är jag med Christoffer på landet hos hans pappa Anders. Det är riktigt avslappnande och trevligt, särskilt såhär efter tentan.


-------------------


Vill även meddela att JAG har varit ute på årets (och första gången på typ 4 månader) första träningspass. Har sagt till mig själv att jag ska försöka träna tre gånger i veckan exkl mina fotbollsträningar. Vi får hoppas för min egen skull att jag håller det :)


Ha en fortsatt trevlig kväll alla! 

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards