Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Sofia Tjernberg - 3 januari 2009 21:43

Ikväll har jag varit hos Alex och lekt lite. Affe ville vara med men det fick han inte :) bara lite. Vi spelade buzz tills vi båda fick damp på monstrena, vi åt frukt/bärmix med glass,vaniljsås och alex toppade det hela med chokladsås. Därefter krängde vi popcorn medan vi kollade på när Sveriges juniorer i hockey tog sig till final i VM. Där hängde affe med på ett hörn och försökte komma med lite kunskap om hockeyregler (?) haha men de var uråldriga, vet inte ens om de nånsin funnits! haha :)

En trevlig kväll var det i alla fall, trist att Vicke inte kunde vara med. Vi får vara med dig en annan gång istället vännen.

Jag börjar känna stressen komma över hela mig... snart tenta på någon som jag itne ens öppnat boken i. Slappat alldeles för mycket, det är rätt konstigt att jag aldrig lär mig, folk säger att man blir klokare med åldern och lär sig av sina misstag men ajg borde vara ett stort undantag. Är så arg på mig själv just nu!!!!!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards