Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Sofia Tjernberg - 21 januari 2009 22:58

Skola idag, första föreläsningen för terminen. Det var introduktion för kursen som Lotta ska hålla i. Den verkar faktiskt riktitg ball. Kommunikation kommer det handla om.


Efter detta fick jag fint sällskap av Vera på stan. Vi tassade rundor och åt lunch på trendie. Var längesen vi umgicks, så det var kul att ses :)


På kvällen måste jag nämna att ajg fick en superfin röd ros av min kära pojkvän. Och jag fyller inte ens år än. Han är sååååååååååååå söt :)


bilder snart!


Just det. Jag var ute och konditionstränade idag också vid campingen. Christoffer och Tess gjorde mig sällskap, tyvärr tror jag att jag sträckte mig lite i ljumsken vilket känns PYTON. Jag som precis börjar komma igång på riktigt och tycka det är riktigt roligt att springa! Hoppas det går över snart....

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards