Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Sofia Tjernberg - 24 januari 2009 00:05

Idag har verkligen varit "dagen efter". Och alla sådana dagar är verkligen bara till för att slappa och vila upp sig. Jag inledde dock dagen med ett träningspass (CORE) på friskis inne i stan och det var iofs mega skönt. Dock har jag fortf känningar i ljumsken sen i onsdags och det känns ej bra...


Förutom det så har jag bara slappat exakt hela dagen, inte orkat med annat. Nu har jag tagit massa värktabletter för att bli kvitt huvudvärken och ska lägga mig o kolla på prisonbreak. Min kära pojkvän är på väg hem från Oasis konserten i K-hamn så det blir till att sova ensam.

Jag får väl även nämna att Christoffer inte helt oväntat blev först in på MIN dag med att säga grattis. <3


idag är det faktiskt MIN dag, MIN FÖDELSEDAG :D


Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards