Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Sofia Tjernberg - 4 januari 2009 21:49

I natt nångång såg jag och Christoffer "while she was out". Det var väl en OK film, med en lite konstig handlig. Eller inte konstig, den handlade mest om samma sak, men om man gillar det så var denna filmen spännande och rekommenderas!

Filmen var en skräckfilm som handlar om en mamma som blir jagad genom en skog i i stort sett hela filmen. Dock får jag säga att slutet var rätt oväntat... lite löjligt vissa stunder ibland och jag blev riktigt irriterad på att hon släpade med verktygslådan hela tiden, den skramlade ju som bara den och gjorde inte henne så speciellt smidig. Dock kom den väl till pass, så skit samma.

Idag tänkte jag bara försöka överleva kylan genom att stänga in mig hemma och bara mysa under en varm filt med böcker framför mig. Självdisciplin? - NEJ!


har det förresten undgått någon att gerrard var matchens bästa lirare i FA cupen nu senast och att torres äntligen fick spela igen och göra mål? nej jag trodde väl inte det. Världens bästa mittfältare och forward, i LFC! underbart.

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards