Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Sofia Tjernberg - 23 maj 2009 21:39

Gick AD i Vittsjö idag i Div I då de mötte serieledarna (tror jag) Jitex. Jitex var riktigt bra och det märktes även att vittsjö hade matchen mot LDB FC Malmö i benen sen i torsdags. SOm för övrigt gjorde en toppeninsats och bara förlorade med 2 bollar. I vilket fall. HAde MI på matchen och jag hoppas jag får bra betyg, tycker jag förtjänar det. Tycker vi allihopa förtjänar det för det var en stabil och väl godkänd insats. Nästan MVG.

Bruhno verkade nöjd. Hoppas han är lika snäll och nöjd på måndag (tror dock inte det tyvärr).

Ikväll är jag med C och vi bara slappar med godis i soffan. Dock börjar ajg bli förkyld och det känns mindre roligt och mest av allt väldigt orättvist!


Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards