Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Sofia Tjernberg - 6 maj 2009 21:28

HAHAHAHA. Alla ni som kollar Chelsea - Barca just nu. Kan ni gissa vem som är lik denna lilla figur?

Lilla My, lika som bär med?!

Av Sofia Tjernberg - 6 maj 2009 00:33

OK det här var en konstig match. Chelsa de sluga rävarna försökte spela på resultatet, 1-0. OCh det gick ju finfint, Drogba filmade och låg och bölade stup i ett och drog ut på tiden... Ja visst det är bara att berömma dem för de är riktigt bra på att spela ett tajt försvar och försvara en ledning. MEN inte denna gången!!!!!!!!!!! NICE, riktigt nice. Den vita ängeln Iniesta frälste BArca med sitt 1-1 mål i sista minuten. Det var också deras enda skott på mål. Jag är så glad att barca gick vidare, jag bara hoppas de kan hitta flytet från El Clasico och spela ut united. Men då får de börja avsluta och spela ett rörligare och snabbare anfallsspel som jag vet att de kan. Domaren måste jag ju kommentera, jag säger bara att jag står på norrmannens sida. Tycker synd att vi ska behöva se ett sånt beteende från Chelseas sida, de kan nog räkna med dryga böter, i alla fall minst från Drogbas och Ballacks sida. Speciellt Drogbas sida. Och supportrarnas sida, det måste bli böter där.


HEJA BARCA I FINALEN!!!!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards