Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sofia Tjernberg - 11 maj 2009 22:40

Alltid gött att börja veckan med att väckarklockan ringer halv sex. Var bara att pallra sig iväg till solan för lite arkitektur. Vi snackade Jugend och Naionalromantik samt 20-tals klassicism! Det ni :) Efter detta drog jag och Vakyin ut i malmö för lite fotografering och hade en allmänt trevlig dag :) Tågt hem vid middagstid eftersom jag skulle på DO-utbildning på k-stad IP. Träffade Vera på rese efter att jag köpt min sallad- trevligt. INte varje dag vi ses :)


EFter detta var det ju som sagt DO utbildning. Vi såg lite på KFF-Lund och analyserade domaren sen snackade vi massa om allt och inget. Vissa snackade mer än andra.

Nu sitter jag här och kolar på project runway fast jag egentligen borde sova. Blir nog tandborstning nu- upp halv sex imorgon igen. YEEEES!

Godnatt.

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards