Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sofia Tjernberg - 2 maj 2009 15:23

Idag var det fotboll för hela slanten. Inledde lördagen med att chilla lite i trädgården och cyklade sedan upp till furehov för att se ÅHBK - Kågeröd. C startade och spelade hela matchen så det var extra roligt att se då! Sjuk match egentligen, inget finlir eller passningsspel över huvud taget. Det enda man kunde se var Åhus enorma vilja att vinna. Det stod länge 1-1 och var hur spännande som helst, så många lägen och bollen ville inte in! Alex kikade förbi när det var a 30min kvar och vi bevittnade tillslut att Åhus tog ledningen i 90e minuten genom Clemen som petade in en retur från Tahas skott. Så rättvist och så skönt med en seger!


På kvällen ville jag se både Robinson och El Clasico men det blev det sistnämnda eftersom jag fick välja. VILKEN MATCH! Herregud... Den innehöll det mesta. Och Barca. Sån fotboll dom spelade, det är nästan inte sant. Det enda jag kan hoppas på nu är att de får vad de förtjänar- En CL titel! Jag vill så gärna se ett så bra lag som slutliga vinnare. Låt mig slippa se united - chelsea i final igen. SNÄLLAAAAAAAA

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards