Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Sofia Tjernberg - 1 maj 2009 02:16

Maj är nu kommen och det innebär väl sol? Ja i alla fall idag för det har varit så härligt, inte ett moln på himlen! Somnade ute i solen innan idag och brände ena kinden, så sött. Men hellre det än att det inte syns alls! :)


Kom nyss hem från Alex. Kul att umgås med tjejerna, händer inte alls ofta nu :( Vera och Hanna var också där. Vi mumsade godis, spelade yatzy och bara snackade.. När Hanna stack (vid tolv) var det bara jag och alex kvar så vi snackade (lite?). Haha Alvin höll låda inne på alex rum, han har fått en grön hård plastboll som man stoppar in honom i och som han kan springa runt fritt i rummet! haha jag skrattade tills jag låg dubbelvikt på golvet- det såg så roligt ut! Alex stilade även med sina nyinförskaffade kattöron och sin fluga- hon ska vara panter i nån uppsättning som hennes klass ska ha imorgon. Jag fick även testa svansen, men den var inte grann! pekade bara rakt ut... Nej när jag till slut rullade hemåt stoffe på min cylle så insåg jag att klockan var över ett- tiden flyger iväg när man har roligt!

Tack för en trevlig afton allihopa! 


Imorgon blir det fotboll på furehov!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards