Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Sofia Tjernberg - 16 maj 2009 22:44

Oj oj oj när jag summerar lördagen inser jag hur fullt upp jag haft och att det faktiskt inte är konstigt att jag idag (måndag) fortfarande är trött.


Lördagen inleddes kl 9 med frukost för att en timme senare sätta mig i bilen och köra ner till Lund. Utanför Novalund skulle jag hämta Sara, en av mina assisterande för att sedan köra ner till Bunkeflo.


I bunkeflo var det match i damernas div 2 SV Götaland mellan Limhamn Bunkeflo och Fjärås från Halland. Jämn match men med litet övertag från hemmalaget som till slut vann med 1-0. KÄnde mig riktigt nervös innan matchen och det är inte min grej, jag ska vara taggad men avslappnad!  Usch kunde inte sova dagen innan, har inte dömt sedan i spetember och det kändes verkligen att ajg var ringrostig. MEN man måste ju börja någonstans och nu hoppas jag att det rullar på framåt.


I alla fall fortsatte resan från matchen via Lund för att släppa av Sara och sedan upp mot Ängelholm. Stannade på center syd på vägen för lite risifrutti och festis men annars var det raka spåret. Fick sedan skjuts till Helsingborg där det för dagen bjöds till fest på MS Harmony, en båt i hamnen. Det var vår vän Ludde och hans två kompisar som fyllde 20 som höll i festen och det blev en mycket trevlig och lyckad kväll! Så tack för det. :) Måste nämna släggan och luddes skönsång, "Masken sången"-det var en riktig höjdare! Hoppas någon får för sig att göra om något liknande snart! Midsommar kan nog bli något!

 Kvällen avslutades perfekt med kebab för att avrundas med att hoppa i säng sent. helt perfa


Heta bilder kommer!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards