Alla inlägg den 25 april 2009

Av Sofia Tjernberg - 25 april 2009 16:41

I förmiddags var jag och mor hemma hos Alex för att fira Agge som fyllde år. Hon fick jättefina  rosa och vita rosor av oss. Vi kvinnor borde förresten få rosor oftare! Innan det hade jag slappat till det rejält i Cs trädgård... Det var lugn och ro tills plutte (katten) kom och ville gosa- han ger sig inte alltså! Sen fter det kom Nils och drog igång gräsklipparen och förstörde allt lugn haha, men gräser var i behov av att klippas så det gjorde inget! När jag sen trodde jag skulle få vila igen så ville Tess ut i solen och när hon kopplar på de där pepparkaksögonen så kan jag inte gå emot så vi låg på några madrasser och solade tills dess att stoffe kom hem. MYS!



På kvällen var det grillfest på furehov med Cs lag. Vi grillade jättegott kött och åt massa gott tillbehör. Lite senare på kvällen lekte vi lekar och umgicks... Väldigt trevlig kväll. :)

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards