Alla inlägg den 17 april 2009

Av Sofia Tjernberg - 17 april 2009 22:24

Fredagen innebar skola på förmiddagen/morgonen och efteråt mötte jag upp Christoffer i stan för lite lunch och fika. Hamnade dock mitt i deras stadsvandring och självklart ska jag lyckas se till att C fick en utskällning för att han snackade med mig. Alltid lika smidig = Sofia. Det blev i alla fall kebab på trendie och en megagod, årets första, mjukglass i solskenet! Man hade nästan glömt smaken av glass, det är faktiskt underskattat gott!


Kvällen innebar bara slapp, jag och C körde ner till ica o köpte lite kött o diverse o grillade senare på kvällen. Avslutade sedan med varm banan med smält choklad i och vaniljglass. Lyckan är då absolut gjord för oss två livsnjutare. Hade jag fått dra ett träningspass där emellan hade det varit en perfekt dag. Men nu har jag dock bara några antibiotikapiller kvar att knapra och sedan är det nästan fritt fram för träning!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards