Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sofia Tjernberg - 15 april 2009 17:26

Idag är det mitt i april och om exakt en månad har jag namnsdag och christoffer fyller år. Det är också ca 1 ½ månad till sommarlovet och det känns som att jag redan börjar räkna dagarna. Igår när jag och C hämtade min hostmedicin på apoteket så passade vi efteråt på att åka förbi IP och kolla några minuter på mitt lag.. Å så grön och fin matta vi har fått nu, jag bara vill spela. Och jag vill döma, NU! Serierna drog igång i helgen och ajg skulle haft min första match i helgen om jag inte blivit sjuk. Det känns ruttet att sitta bredvid och kolla på när alla dömer, spelar eller bara helt enkelt njuter av solen. Saknar fotbollen å mycket. Men det var inte det jag skulle komma till. JAG VILL HA SOMMAR. Det var längeen jag saknade sommaren och solen så mycket som jag gör nu. Igår fick jag bara en k'änsla som jag hade i turkiet förra sommaren, världens härligaste känsla. Jag ska verkligen ta tillvara på livets goda stunder, stunderna i solen och i havet. Om bara hälsan, ekonomin m.m tillåter ska jag verkligen försöka resa utomlands en gång  per år, minst, så länge jag har lust! Att resa är verkligen något som gör mig glad, att se alla annorlunda platser och framförallt ett annorlunda klimat.  Blir knäpp av Sveriges så kallade "sommar", det är inte sommar om det inte är varmt och soligt!

Nästa vinter ska jag lura med mig C till Thailand, hade varit så underbart att spendera hela vintern utan snö och i 35 grader i skuggan. Jag skiter faktiskt i tomten och den klassiska julen, jag är ingen norrlänning längre.


Om något år måste vi dessutom åka tillbaka till Side, till Side Star för att vara mer exakt. Saknar hotellet och allt därtill, tyska knoddar till efterrätt med vaniljsås, kanel och socker!!!!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards