Alla inlägg den 9 april 2009

Av Sofia Tjernberg - 9 april 2009 15:45

Jag skulle vilja säga att jag just nu sitter ute i solen och njuter av våren och påsklovet precis som många andra.. Men har nyss varit på vårdcentralen och tagit massa provet.. Hade sånt tryck över bröstet igår att jag itne kunde andas. Det visade sig att jag har luftrörsinfektion och skall äta antibiotika i 9 dagar.. MINDRE ROLIGT. Måste vara inomhus eftersom jag inte får vara i solen, och får inte träna alls under denna trkligen mörkt, för att inte säga becksvart just nu. Jag som ville komma igång och börja träna och döma på riktigt nu! Livet är bra orättvist....

Fick dock lite påskkänsla ute på pojkvännens gräsmatta då vi fikade små "kluckkluck" och drack jordgubbssaft. Det kan mycket väl bli det mysigaste på hela veckan. Vill också vara ute i solen!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards