Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Sofia Tjernberg - 26 februari 2009 18:14

här kommer en länk till hela artikeln som kom ut i december i Skurupsposten.

:)


http://www.fhsk.skurup.se/files/skurupsposten12december.pdf

Av Sofia Tjernberg - 26 februari 2009 18:02

Eftersom vissa människor inte förstår att man skämtar om man skriver "skämt å sido" så... IQ nivån känns väldigt låg ibland hos en del människor. Men jaja.

 Christoffer ringde mig tidigare idag, han hade köpt Aftonbladets sportbilaga eftersom det var LIverpoolspecial. Och han chockades över att jag fanns med! Det var en intervju om en hockeydomare (tror ajg det var, har inte läst själv än), en kvinnlig hockeydomare. Sedan stod det att det fanns 7 kvinnliga domare i Sverige som dömer herrar på elitnivå och jag var en av dem! Bland innnebandy, handboll och hockeydomarna så fanns "Sofia Tjernberg, 22år, från Åhus med! Det stod ett citat från mig ur sydsvenskanintervjun och att ajg dömde fotboll.

EN AV SJU I HELA SVERIGE ALLA SPORTER!

Jag tänker vara dead stolt över detta alltså, det är stort!

Power to the women!!!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards