Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Sofia Tjernberg - 12 februari 2009 13:44

Just nu känns fotbollen och dömandet väldigt avlägset både med tanke på min skada och med tanke på vädret.

Igår busades det i snön faktiskt, det var längesen jag gjorde en snögubbe så jag passade på nu när snön är så underbart perfekt. Det får gärna vara snö ute, men hade önskat att den kom i jul och stannade kvar över nyår för att därefter försvinna. Det räcker nu, det kan sluta snöa tack!

Men ändå när jag tittar ut just nu snöar det fortfarande. Det gör mig ännu mer deppad.

I fm tog jag dock ut Tess på lite bus i snön och hon var lika glad som vanligt, hon får en allitd på bättre humör! :)



Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards