Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sofia Tjernberg - 6 februari 2009 23:29

Dagens afton spenderades hemma hos Vera tillsammans med henne och Alex. Det lagades Tacos, VEra hade gjort det mesta iofs och Alex bjöd på cheesecake med varma hallon till efterrätt- MUMS. Konstigt nog så glömmer jag alltid hur gott tacos egentligen är och blir alltid lika glatt överraskad (i alla fall när alla favorit ingredienser är med). Ja tacos är ju som ni kasnke sett är ju ganska vanligt förekommande i våra kretsar och det är ju helt enkelt för att det är så nedrans gott :) just det, hanna till vänster på bilden är en liten rackarunge som åkt massor av skidor i sälen och lagom till hon kommer hem så drar hon till fuerteventura- vi får klämma in en tacokväll mellan där tycker jag:)

Efter detta blev det lite kläddiskussioner och lets dance. Efter att Hasse fått lämna så insåg jag att det är på väg åt rätt håll, det blir ännu mer tävling efter att Elisabeth, Kitty & Carl-Jan också fått lämna, dom är inga höjdare. Heja mogge säger jag bara!! (Gamla Tippen favoriten)


Med min förkylning blir det nog ganska tidigt i säng. Godnatt alla!

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards