Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Fredag!

Av Sofia Tjernberg - 24 oktober 2008 15:49

Idag är det fredag och min katt Odenkattens Columba fyller 7 år- GRATTIS till världens sötaste katt som ska få en massa godis snart.


Eftersom domarkarriären tar en liten paus nu så får jag nöja mig med att skriva lite om andra sidan av mitt liv. För trots att jag älskar fotboll så är jag en vanlig tjej som precis som alla andra bara älskar mode.

Jag har just nu införskaffat mig en del av hösten/vinterns stora trender: pälsjackan. Den är så snygg... Just nu älskar jag även nagellack och kjolar. OPI har ett mörkrött nagellack i färgen MALAGA WINE som är dösnyggt, finns på kicks för 140kr. En annan favorit är Mavalas mörklila nagellack i färgen MEXICO som finns i de flesta affärer och är lite billigare, runt 40kr. Kjolar kan man inte få för många av och jag har allt för många just nu och orkar inte räkna upp alla...

Ikväll så blir det idol + middag med Christoffer men innan dess ska jag städa och plugga lite psykologi.

Ha en trevlig fredagskväll!

 
 
Goran

Goran

24 oktober 2008 18:47

vad försöker du visa med hjälp av bilderna? att jackan är gjord av kattpäls? :p

http://ottifemma.blogg.se

 
Ingen bild

Bruno

24 oktober 2008 22:38

Det är inte helt över än!! Vi har en härlig fest framför oss innan allt är över!

 
Goran

Goran

25 oktober 2008 09:57

du vet ju om att jag tycker om att skämta. hoppas katten är hel iaf ;)

http://ottifemma.blogg.se

 
Sofia

Sofia

25 oktober 2008 15:52

Ja du Goran det vet jag men jag har aldrig tyckt att dina skämt är roliga ;) haha skojar bara med dig! Kommer du på domarmiddagen? Bruhno han har lockat dit mig för att han vill sno alla mina pengar i olika lotterier!

http://sofiatjernberg.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

25 oktober 2008 15:54

Alltså BRUHNO, sen när stavar du ditt namn BRUNO?? Vad jag förstått har det alltid varit väldigt viktigt med h:et? Ja, jo festen ja.. men gud jag kommer dra tidigt innan alla jobbiga människor fått i sig för mkt alkohol! haha. Alla som läser detta och vet att dom brukar ha dessa tentenser- ta åt er!

http://sofiatjernberg.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

25 oktober 2008 15:57

Den dagen jag skulle bära en kattpäls... usch och fy. Vem kan vilja ta pälsen från en sån söt liten varelse som t.ex min katt? fy på dig Goran som skämtar om det!:P

http://sofiatjernberg.bloggagratis.se

 
Goran

Goran

26 oktober 2008 12:40

klart att jag kommer på dragningen så du får höra flera dåliga skämt :p vi ses

http://ottifemma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

HEJ

Av Sofia Tjernberg - 27 augusti 2009 20:57

Jag vet inte vad men nåt inom mig förde mig till min kära blogg, haha. Jag har behövt en paus i sommar från allt och ingenting och jag har inte orkat ta tag i nånting. Så är det ibland. Så då fick naturligtvis detta stå åt sidan tillsammans med mycke...

Av Sofia Tjernberg - 4 juni 2009 17:53

Hej allihopa. sitter på skolan i malmö och har nyss lämnat in det absolut sista arbetet för i år. Nu drar ajg och mamma över till kastrup och sen vidare mot Beijing, Kina. Jag hoppas att det blir en lika underbar resa som det brukar vara... Jag komme...

Av Sofia Tjernberg - 29 maj 2009 21:51

Idag har varit en hemsk dag. Klev upp halv fem, 4.30!!!!!!!!! Tenta kl 8 i malmö och jag mår som en ***... jag klarar inte av att stressa, inte sova och sen kliva upp så tidigt. HAr haft några hemska sista dagar denna veckan, känner mig som en söndre...

Av Sofia Tjernberg - 25 maj 2009 12:22

å herre vilken jobbig dag. Stadsvandring på morgonen, 3 timmar och ungefär 1mil runt halv Malmö för att se på gamla byggnader. ONT i fötterna och knäna efter detta! Slänger mig på bussen till skolan efter att ha gått en obeskrivlig omväg från Östra S...

Av Sofia Tjernberg - 23 maj 2009 21:39

Gick AD i Vittsjö idag i Div I då de mötte serieledarna (tror jag) Jitex. Jitex var riktigt bra och det märktes även att vittsjö hade matchen mot LDB FC Malmö i benen sen i torsdags. SOm för övrigt gjorde en toppeninsats och bara förlorade med 2 boll...

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards