Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Sofia Tjernberg - 11 oktober 2008 14:54

Idag dömde jag match i herrarnas kval div 6. Jag skulle egentligen gått AD i Sjöbo men eftersom Sydsvenskan ville göra ett reportage om mig fick jag en mer passande match.

Det var en tuff match, 4 varningar, 1 målchansutvisning & 2 grova utvisningar. Men det är väl så det är en dag på jobbet, särskilt när det är en kvalmatch. Det var väldigt roligt att döma, särskilt en dag som denna då det händer mer än vanligt. Slutresultatet blev 2-1 till Venestad som stannar kvar i sexan nästa år.


Bruhno var faktiskt o kollade, han får också betalt fast han inte behövde göra något, vet inte riktigt vad hans jobb är? Det verkade faktiskt som att han var riktigt nöjd med mig, men det är han ju för det mesta, han ser upp till mig :) haha.

Tack till Nathalie och Magnus som var mina AD!


Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards