Alla inlägg den 4 november 2008

Av Sofia Tjernberg - 4 november 2008 23:24

Ja nu sitter jag här i sängen med min nya laptop i knät, värd det dubbla jämfört med vad jag fick betala. Tack vare en person: Daniel Bruhno, våra allas lilla älskling. Jag vet att du kommer läsa detta därför skriver jag hur otroligt tacksam jag är för din hjälp, inte bara denna gång utan alla andra gånger också (du ska få en egen liten bild här imorgon). Jag är så glaaaad!!


Blir dock en snabbis med bloggandet idag, för jag har haft tenta idag och ska upp tidigt imorgon. Tågen ställdes in idag under 1 ½ timme på kvällen- underbart... kom alltså inte hem förrän halv tio idag, helt fel dag valt. Jag missade alltså Liverpool, men vad ska man göra? Skånetrafiken ställer alltid till det när man minst vill det. Liverpool spelade 1-1 mot Atletico med Torres på läktaren. Martin Ingvarsson, gullegrisen, var fjärdedomare och hansson var HD! Alltid kul med lite kända ansikten :)

 Blir mer bloggande härefter nu när jag tentat klart i alla fall fö några veckor. Vi hörs igen imorgon, återkommer med mer mumsig info då!

Adiós

Presentation

Omröstning

Skall damer få döma herr fotboll?
 Ja- Absolut!
 Ja, men inte hur högt som helst...
 Nja, tveksamt
 Nej, de skall hålla sig till damfotbollen!
 Nej, de skall inte döma alls.
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards